Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

  • Nangijala@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    2 months ago

    Tillykke med Lillemanden! Er glad for at fødslen gik godt og både betten og mor har det godt ❤️ Kan godt være at alt roder, men I lyder som en dejlig familie med et godt sammenhold!

    Håber migrænen snart går over. De er noget fanden har skabt!

    • Sommerhaven@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      2
      ·
      2 months ago

      Tak! ✨ jeg skal prøve noget hjerne massage halløj torsdag, så håber jeg det tager det 😅